Izskatās ka HoReCa (Hoteļi, Restorāni, Kafejnīcas) sektorā šobrīd ir samērā smags pagrimums, ja jau divi no Latvijas populārākajiem šefpavāriem ir pievērsušies ķīnas preču un gāzēto dzērienu reklāmai. Tā Elmārs Tannis pēdējā mēneša laikā ir pamanījies pagozēties vairākos žurnālos ar reklāmu uz pilnu atvērumu, reklamējot cik forši ir pie maltītes pasniegt Coca-Cola dzērienu, “par ko visa ģimene būs sajūsmā.”
Savukārt mūsu “augsto aprindu” šefpavārs Mārtiņš Rītiņš nu no suluspiedēm pārslēdzies uz ķīnā ražotām alumīnija pannām, kuras iespējams izdevīgi nopirkt RIMI lielveikalos iepriekš tajos iztērējot 250Ls 🙂
“Sitiet mani ar to akcijas pannu”, nu bet neticu ka Mārtiņš Rītiņš 6 nedēļas bija lietojis tās pannas sava restorāna virtuvē. Bet varbūt tas viss ir tikai skepticisms un sašutums par to ka pannas nav derīgas indukcijas plīts virsmām 🙂
30 marts, 2009 at 11:07
Labāk iepirkties tirgū un Supernetto un uz tiem 250 Ls nopirkt varēs nevienu pannu vien.